Általános Szerődési Feltételek

Bejelentkezés, kijelentkezés, regisztráció

Első vásárlása megkezdése előtt regisztrálnia kell magát áruházunkban. Az oldal jobb felső sarkában található Bejelentkezés, majd Regisztráció menüpontra kattintva töltse ki felhasználói fiókja adatait.

A regisztrációval Ön tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja. Személyes adatok változása esetén (pl. lakcím, telefonszám) a Fiókom menüpont alatt van lehetőség a módosításra.

Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, a belépéshez elegendő felhasználó nevét és jelszavát megadnia, majd a bejelentkezés gombra kattintva megkezdheti vásárlását.

Kijelentkezésre akkor van szükség, ha Ön olyan helyről internetezik, ahol mások is használhatják ugyanazt a számítógépet. A kijelentkezéssel megakadályozza, hogy bárki az Ön nevében termékeket rendeljen nálunk. Kijelentkezni a Fiókom menüpontban a Kijelentkezés menüponttal tud.


Kosár/Megrendelés

1. A termékek részletes leírásánál megjelenik a kosárba tesz gomb. Amennyiben az adott termékhez létezik, akkor a legördülő listából válassza ki a kívánt színt illetve méretet. Amennyiben a termékekkel kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük lépjen velünk kapcsolatba, és kollégáink bővebb felvilágosítást adnak akár telefonon akár e-mailben.

2. A kiválasztott termék megrendeléséhez kattintson a kosárba tesz gombra. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. A kosarában lévő termékeket és azok összértékét az oldal jobb oldalán felül követheti nyomon.

3. Az oldal jobb felső részén található kosár ikonra kattintva lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe adja meg a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Töröl” gombot. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet, akár több darabot is rendelhet ugyanabból a termékből.

4. Választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába – nyomja meg a vásárlás folytatása gombot – vagy a már kiválasztott terméket/termékeket megrendeli – nyomja meg a szállítási és fizetési adatok megadása gombot.

5. Amennyiben a termékek megrendelése mellett döntött, módosíthatja a megrendelő adatait, melyek egyben a számlázási címet is jelentik. Amennyiben szállítási cím eltér a számlázási címtől, töltse ki a szállítási adatokat. A rendszer a termékek értékéhez automatikusan hozzáteszi az Ön alapértelmezett szállítási címéhez tartozó szállítási költséget, így kapja meg az aktuális fizetendő végösszeget. Alapértelmezett esetben a terméket a megadott címre küldjük ki. Lehetősége van arra, hogy megrendelésenként az előzőleg megadottól eltérő szállítási és számlázási címet adjon meg. 

Válassza ki a fizetés módját, jelenleg online bankkártyás fizetésre van lehetőség.

6. Amennyiben ismét módosítani akar a kosárba tett tételeken, nyomja meg a tételek módosítása gombot. Megrendelés véglegesítéséhez kattintson a megrendelés véglegesítése gombra.

7. Ellenőrizze a kosárba tett tételeket, a számlázási, szállítási és fizetési adatokat. Amennyiben módosítani kíván, nyomja meg a megrendelés módosítása gombot. Megrendelése elküldéséhez nyomja meg a megrendelés elküldése gombot. Ekkor átkerül a CIB Bank 256bit SSL titkosítással üzemeltetett fizetői felületére, ahol a kártyadatok megadása után a tranzakció, a fizetés gombra kattintva, a tranzakció megkezdődik. A vásárlás eredményéről a képernyőn kap visszajelzést, majd visszakerül a spyder.hu oldalra. Megrendelése ekkor már nem visszavonható.

A rendelés beérkezése után megkezdjük megrendelésének feldolgozását. A beérkezett rendelések feldolgozása után Önt e-mailben értesítjük a sikeres készletfoglalásról, valamint jelezzük, ha bizonyos termékek készlethiány miatt nem szállíthatók és helyettesítő termékeket kínálunk fel az Ön számára. Az e-mail visszaigazolás - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24 órán belül mindenképpen megtörténik. Amennyiben ez 48 órán belül nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni. Megrendelése státuszát a fiókom menüpontban követheti nyomon.


Szállítási feltételek és díjak

1. Házhozszállítást TNT futárszolgálattal

A készleten lévő termékek esetében munkanapokon déli 12 óráig leadott rendeléseket a lehető legrövidebb időn belül visszaigazoljuk, és még aznap átadjuk a TNT csomagküldő szolgálatnak. Ebben az esetben csomagját rendelése másnapján megkapja. 

A készleten lévő termékek esetében munkanapokon déli 12 óra után leadott rendeléseket legkésőbb másnap munkaidőben visszaigazoljuk, és a rendelést követő munkanapon átadjuk a TNT csomagküldő szolgálatnak. Ebben az esetben csomagját rendelését követő második napon kapja meg. 

A pénteken leadott rendelések legelőbb hétfőn kerülnek kiszállításra. 

A kiszállítás pontos dátumáról minden esetben e-mail értesítést küldünk, a kiszállítást megelőző napon, mely csomagja TNT nyomkövetési kódját is tartalmazza. 

A TNT a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a TNT felvehesse Önnel a kapcsolatot.

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, úgy a csomagról értesítést hagy. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban megkísérli a kiszállítást. Amennyiben nem tudta átvenni a csomagot, a második kiszállítás díjmentes, azonban a további kiszállítások díjai megegyeznek az alap kiszállítási díjjal.

A szállítási idő megváltoztatásának jogát fenntartjuk arra az esetre, ha tényleges készletünk eltérne a nyilvántartástól, pl. hibás termék. Ilyen esetben telefonon vagy e-mailben értesítjük.

A rendelhető termékek esetében a szállítás időpontját a termék készletünkre kerülése határozza meg. Ilyen esetekben e-mailen vagy telefonon jelezzük a várható beérkezési időt.

A szállítási költségek:

A standart szállítási költség Magyarország egész területén díjmentes.

4. Szállítás külföldre 

A szállítási díjaink az EU-s tagországokba díjmentes, EU-s tagországon kívülre a kosár összegzésénél a célország+irányítószám megadásával kerül kiszámításra.

Kérjük vegye figyelembe, hogy EU-s országon kívülre történő rendelés esetén, országonként eltérő vám- és vámkezelési költség merülhet fel.


Árak

A www.syder.hu webshopban megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség nélkül értendőek. A szállítási költség Önt terheli és a rendelés végén a számlázáskor a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek. Az Eladó az árváltoztatást jogát fenntartja, rendeléskor azt az árat vesszük figyelembe, amely a rendelés pillanatában a honlapon szerepel. Az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.


Fizetés

A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget online bankártyás fizetéssel egyenlítheti ki.

Webáruházunk a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell a TLS titkosítást. 


Garancia és szerviz

Az eladó jótállási és szavatossági kötelezettségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben valamit a 151/2003 kormányrendelet foglaltak az irányadóak. Amennyiben a termék meghibásodását a vásárló a szavatossági időn belül észleli és észrevételét elküldi a szavatossági idő lejárta előtt, úgy a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását. A törvény és a rendelet alapján az Acrol Hungary Kft. 1 éves szavatossági időt biztosít a www.spyder.hu webáruházban megvásárolt termékekre. A vásárlástól számított hat hónapon belül az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az eladó nem köteles például kifogásunknak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén nekünk kell bizonyítanunk, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.

Minőségi hibás termék esetén a vásárló kérheti a termék cseréjét, javítását, árcsökkentését és a teljes vételár visszafizetését. A termékekkel kapcsolatos bármilyen jellegű minőségi kifogását az ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségein jelezheti. A minőségileg kifogásolt áru cégünkhöz történő visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. Cégünk a 151/2003. Kormányrendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) 1 év jótállást vállal. A törvény szerint a jótállási jogok gyakorlásánál a szavatosságra vonatkozó szabályokat kell – a megfelelő eltérésekkel – alkalmazni. http://fogyasztovedelem.kormany.hu/taxonomy/term/18

A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa az Acrol Hungary Kft.-t. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) az Acrol Hungary Kft.-t terhelik.


Kérjük csak bontatlan és hibátlan csomagolású terméket vegyen át. A szállításból adódó károkért nem vállalunk felelősséget. A meghibásodott terméket ajánlott küldeményként kell feladnia Vevőszolgálatunk címére: Acrol Hungary Kft. 1155 Budapest, Wysocki u. 1. A jótállás érvényesítéshez a számla vagy annak a másolata szükséges. 

A jótállásra vonatkozó hatályos jogszabályok: 

49/2003 (VII. 30) Kormányrendelet 

151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet

A szavatosságra vonatkozó alapvető szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, azaz a Ptk. 305-311/A. §-a értelmében fogyasztói szerződés esetén a vásárló a termék átadásától (vásárlásától) számított 1 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, ami alapján elsősorban javítást, vagy cserét kérhet, illetve bizonyos esetekben árleszállításra vagy elállásra van lehetősége. Lényeges, hogy az említett 1 év alatt a felek között megoszlik a bizonyítási teher. Ennek alapján, amennyiben a hiba a vásárlás első 6 hónapjában merül fel, az eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Ha viszont a hiba már 6 hónap után merül fel, a fogyasztónak kell bizonyítania (azt, hogy hibás teljesítés áll fenn, azaz a termék hibája, illetve annak oka már a vásárláskor fennállt), amennyiben a felek között vita van a kifogás alaposságát illetően. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok számunkra felismerhetőek voltak.


Elállás joga

Ön a vásárlástól a megrendelt terméket tartalmazó csomag átvételétől számított 8 munkanapon belül - figyelemmel a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 4.§- ra - indokolás nélkül elállhat. 

Elállásra vonatkozó szándékát a vevő köteles írásban, az [email protected] e-mail címre bejelenteni 14 munkanapon belül. Ugyanezen időkorláton belül elállási szándékát személyesen vagy telefonon is megtheti. Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik. 

Elállás esetén a terméket sértetlen - külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes - állapotban a megrendelő nevének feltüntetésével, saját költségén küldje vissza az Acrol Hungary Kft. 1155 Budapest, Wysocki u. 1. szám alatti címére. Cserére vonatkozó igényét kérjük, hogy szíveskedjen egy, az [email protected] címre küldött e-mailben rögzíteni. Kérjük megírni az új megrendelését (cikkszám, mennyiség, méret megjelölésével), amelyet az eredeti feltételeink mellett regisztrálunk, és a kért árut Önnek megküldjük. Az áru személyes cseréjére is van lehetőség. Amennyiben nem kíván élni a csere-termék lehetőségével, úgy az Ön által kifizetett vételárat az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük. 

Az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket Ön köteles viselni. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Felhívjuk figyelmét arra, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítésére igényt tartunk. Garnitúránál és készletnél a termékek egy csomagba tartozó összes darabját kérjük visszaküldeni.

Az akciós feltételekkel megrendelt, valamint időszakos vásárlási kedvezmény igénybevételével teljesített termékek kicserélése esetén az alábbi szabályok az irányadóak. A megrendelő az eredeti feltételek (akciós árcsökkentés vagy vásárlási kedvezmény) szerint jogosult azonos terméket választani, azonban akciós árcsökkentéssel vagy vásárlási kedvezménnyel nem érintett, eredetitől eltérő termékek választása esetén az eredeti termékhez kapcsolódó csökkentett ár vagy vásárlási kedvezmény nem alkalmazható.


Távszerződés

A szerződés tárgya az Acrol Hungary Kft. internetes áruházában (www.spyder.hu) található valamennyi árucikk.

Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon tudhatja meg.

Cégadatok:

Acrol Hungary Kft.

1073 Budapest, Erzsébet krt. 18. Magyarország

Cégjegyzékszám: 01-09-365504

EU-s VAT szám: HU10981038

Kapcsolat:

E-mail:[email protected],

Telefon: +3613053070.

A megrendelés elküldésével és annak az Acrol Hungary Kft. e-mail által történő visszaigazolásával a 17/1999.(II.S.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre az Acrol Hungary Kft. 1073 Budapest, Erzsébet krt. 18. (Adószám: 10981038-2-42) mint Szolgáltató, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:

  • A Szállító köteles kiszállítás útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a Szállító köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében.
  • Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és a Szállító által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni. 
  • Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Budapest Bíróság illetékességét kötik ki.
  • Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.S.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.

A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar. Megrendelése az elektronikusan megküldött rendelés-visszaigazolással együtt a Ptk. szerint távollévők között kötött adás-vételnek minősül. A szerződés írásban jön létre, a szerződést a Hefa Bike Kft. teljesítés után online iktatja, így az esetleges jogviták esetén a beérkezett rendelés, ami írásbeli szerződésnek minősül visszakereshető a a Hefa Bike Kft. adatbázisából. A Hefa Bike Kft. a Megrendelő adatait a szerződés teljesítése és az esetleges kifogások intézése érdekében az ügyletekre vonatkozó adatokkal együtt tárolja.

Magatartási kódexet a weboldal üzemeltetője külön nem adott ki, illetve más magatartási kódex sem vonatkozik rá.


Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:  Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

Levelezési cím: Acrol Hungary Kft. 1155 Budapest, Wysocki u. 1., Tel.: +36 1 305 3070, Email cím: [email protected]


Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C. Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5. Telefon: +36 -1-391-1400 Fax: +36-1-391-1410 E-mail: [email protected]


Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság: Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20. Központi telefonszám: +36 1 459 4800 Faxszám: +36 1 210 4677

Vagy az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el http://www.nfh.hu/magyar/informaciok/elerheto/teruleti



Vásárlási feltételeink érvénye: 2017. október 10-től visszavonásig